poniedziałek, 26 października 2015

DREAMS COME TRUE

"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące" P. Coelho

Niegdyś moje życie było zwyczajne. Nie wiedziałam jaką drogę obrać, czym zająć czas, gdzie i jak pracować. Bałam się podejmowania ryzykownych decyzji, tak naprawdę chyba bałam się też zmian. Stagnacja i monotonia. Dzień za dniem. Choć od dziecka miałam zręczne ręce, duszę artysty, nie wiedziałam jak ten dar wykorzystać. Każdy z nas przecież marzy o tym, żeby robić to co kocha, z pasją i zaangażowaniem i jeszcze przy tym zarabiać na życie. Ja również tego pragnęłam, lecz stałam w miejscu.



Pewnego dnia obudziłam się z letargu. Książka "SEKRET" miała duży wpływ na mój sposób postrzegania rzeczywistości. Zrozumiałam jak wiele drzwi potrafi otworzyć nam zmiana podejścia do życia. Jak bardzo myśli i uczucia oddziałują na nie. Każda okoliczność, wszystko co pojawia się przed nami jest nową szansą na zmiany. "Możesz zacząć od niczego: z niczego i braku drogi zrodzi się droga..."
Aby wpoić w swój umysł pozytywne myślenie, porozwieszałam po domu różne motywujące cytaty. I mówię Wam - to działa. Czytając je dzień w dzień, zaczęłam inaczej myśleć.
Zrozumiałam, że tak niewiele trzeba by życie obrało właściwy tor... :)



Każdego dnia budzę się i kładę spać pełna wdzięczności, że mam wspaniałe dzieci, wspaniałego męża, że tak na prawdę mam wszystko czego potrzeba mi do szczęścia. Myślę o pozytywnych rzeczach, myślę o tym co mogę, co ZROBIĘ. A mogę WSZYSTKO.

"Wszystko czym jesteśmy, jest rezultatem tego, o czym myśleliśmy." Budda
"Gdy myślisz, że możesz lub nie możesz – w obu przypadkach masz rację." Ralph Waldo Emerson 
"Podążaj za tym co Cię uszczęśliwia, a wszechświat otworzy Ci drzwi, nawet gdyby wydawałoby się, że wokół są same ściany." Joseph Campbell

W tej chwili jestem tym, kim chciałam być. Robię to, co chciałam robić. Zdobywam to co chciałam mieć.

I życzę Wam tego samego :)
STAY POSITIVE





2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka